Klachtenregelement

Het is belangrijk dat je je goed voelt bij jouw verloskundige en/of echoscopiste. Het intieme proces van zwanger zijn, baren en het zich ontvouwen tot ouder is al spannend genoeg. We doen onze uiterste best jou en je partner hier zo goed mogelijk bij te ondersteunen. Toch kan het voorkomen dat je een klacht hebt.
Wat te doen?

1. MAAK HET BESPREEKBAAR MET DE VERLOSKUNDIGE

Zit je met vragen? Of twijfels? Ben je ergens ontevreden over? Vertel het ons. We nemen graag de tijd om dit met je te bespreken

2. SCHAKEL ONZE KLACHTENFUNCTIONARIS IN

Lukt het niet om er samen met ons uit te komen? Of wil je hulp bij het indienen van een klacht? Neem dan contact op met de klachtenfunctionaris van het CBKZ (Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg).

Zij (of hij) is onpartijdig, werkt onafhankelijk en helpt je graag verder met ondersteuning en advies. Ook bemiddelt de klachtenfunctionaris bij het vinden van een oplossing. Alles wat je de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.

De externe klachtenfunctionaris van het CBKZ is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag (van 09.00 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 16.30 uur) via 088 – 0245123. Je kunt ook een mail sturen naar klachtverloskunde@cbkz.nl.

Kijk voor meer informatie op http://www.klachtverloskunde.nl

Ben je zwanger?

Ben je zwanger en wil je je aanmelden bij onze praktijk? Je bent fan herte wolkom.

Professioneel

vanuit het hart